من اینم!

دٌخْـتــَرآنهــ ـهایـِ پُـر دَردِ مَنـ

ايـنجـآ بـآيـَב مـَرב بـآشــــ ـے تـآ بـפֿـوآهـے زَטּ بـآشــــ ـے......

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



من اینم!


وَحــــــــــــشی ایم،بی رحــــــــــــم نیستیم

تـــــــــَـــکپــــــریم،مــــــــــــغرور نیستیم

خــــــــــــود خواهیم،پـــــــــُـــر توقع نیستیم

رُکیمــــــــــــ،دروغــــــــــــگو نیستیم

ساکـــِـِــــــــتیم،لالــــــــــــ نیستیم

کله خــــَــــــــریم،بیشــــــــــــعور نیستیم



هستــــــــیم ولی خیلی چیزارو نیستـــــــیم...



نظرات شما عزیزان:

termeh
ساعت23:05---7 فروردين 1394
معـــلــُوم نـــــیــس

فضـــا مجــازیه یـــا بــاغ وحــــش

همــه یا گــرگـــــَــن

یــا عُــــــــقــاب

یــــا شیـــــر

یـــا پلــــــــــنگ

یه عــــــــده هــم کــه شــاخَـــــن

هــــــ hــــeـــــhـــــع


hasti
ساعت4:13---5 فروردين 1394
vebet kheyli ghashage,fogholadei , mrc

mobin
ساعت8:19---15 اسفند 1393
سلام و خسته نباشی .وب عالیی داریی خوشم اومد لینکت می کنم

پاسخ:مرسی:)


shayan
ساعت8:18---15 اسفند 1393
سلام عزیزم وبلاگت عالللللللللییییییییییییههههههه هه دوست داشتی به منم سری بزن و نظر بده
راستی اگه دوست داشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم

پاسخ:باوشه لینک میکنم مرسی از کامنتت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 15 اسفند 1393برچسب:, ساعت 8:12 توسط Unfamiliar

http://cafe70.ir/ind...یتی-کافه-هفتاد/